joi, 11 mai 2017

strat

i-am spus mariei de mai multe ori
că în locul gardurilor ar putea fi foarte
bine orice boschet. maria mi-a spus că
sunt antipatic că nu mă mai cunoaște și
că în curând s-ar putea să se pișe pe
stratul de zarzavat. pe leuștean. pe
pătrunjel, pe toate verzăciunile care
fie vorba între noi, mie nu mi-au plăcut
niciodată. singurul verde legal legat de ceea
ce cred că ar putea să ne ajute în viață
e boschetul pe care maria nu l-a acceptat
ci l-a adaptat nevoilor sale de gard. în rest
dacă ar mai exista vreun rest în existența
noastră iluzorie e că singura certitudine valabilă
pentru noi oamenii rămâne nașterea. e cert
că în forma asta de iarbă și meniri fixe
nu am mai fost. deci fie iarnă, fie vară, fie
gard sau fie cioară, nașterea e mult superioară
pișatului pe strat. pentru că la urma urmei
s-ar putea să fie singur lucru care a contat
în tot ce ești. sau ai fost. mai degrabă ai fost
pesimismul nu mi l-am vindecat niciodată.

Niciun comentariu :