joi, 23 iunie 2016

nu-i aici

de când am ascultat sidiul cu florian
pițiș
viața mea s-a schimbat radical
mi-am propus 
să fiu alt om
să trăiesc idealurile
ce mi se aștern sub unghii
mi-am propus să iubesc liber
să am pieptul dezvelit
să-mi asum 
părul ăsta frumos
pe care mi l-a lăsat dumneazeu
prin părinții mei minunați
mi-am propus să dau 
naștere la noi
și noi
din noi
sentimente.

de când cu pitiș ăsta 
în mașina aia murdară
viața mea s-a schimbat eradicat
pentru că mi-am dat seama
că sfârșitul nu-i aici
că multe lucruri nu-s aici
dar tu trebuie să te automotivezi
și să fii liber
și cu mintea deschisă
chiar dacă craniul tău e deschis
doar de nas
ceva gura
și două urechi
pline de lumânările iadului.

de când cu sidiul lui
flori
viața mea s-a schimbat radical
suport altfel căldura
gândurile suicidale 
s-au diminuta considerabil
și-am început să fumez regulat 3-4
țigarete pe zi
ca pe timpul lui carol al doilea
ce-l ce-o avea mereu sculată
pentru că nu
ascultase sidiul lui pitiș.

cu toate astea
pe care le scriu cu buricele degetelor
viața mea s-a schimbat radical

Niciun comentariu :