marți, 31 mai 2016

jemanfiș

voi nu știți că
atunci când eu eram mic și nu aveam 
atât de mult păr pe corp
eram un infinit de adevăr
fără minciună
și trufie.

chiar îmi doream să iubesc o singură ființă
să ne căsătorim
să o ardem chill cu bani mulți
copii
mașină casă
și toate cele trecute în scriptură
ca păcate.

eu când eram mic nu eram
deloc lacom
eram un sfânt
ce cânta
în strană alături de popa cramba
un burtos
tata de coleg de clasă.


eu când eram mic îmi doream să fiu ca oameni
ca unii care 
au reușit de devreme
care au ajuns binele
și l-au propovăduit

și cel mai important e că
atunci când eram mic îmi doream doar o femeie

ei
acum dragă pizdime
v-anunț că nu am reușit
că-n timp ce vă iubeam
iubeam o mie una
de nopți și zile
că am mințit
dragă pizdime
c-atunci când voi credeați că sincer sunt
am fost un mitocan 
și-o față rea ascunsă
în strângerea de mână

am fost un sex enorm purtat prin
alte paturi
când voi credeați că sunt
legat de voi prin mine
n-am fost

pen că urăsc
urăsc să fiți cum sunteți
și pot să jur 
dragă pizdime că
nu îmi pare rău

Niciun comentariu :