vineri, 23 decembrie 2016

clara

dincolo de poleiul ăsta
și de genunchiul care-mi
sare frecvent de la o idee la
altă m-am schimbat destul de
mult. sunt unul din cei mai
responsabili oameni pe care-i
știu. e drept nu știu așa mulți
dar sunt cel mai responsabil.
sunt responsabil cu grijile și cu filo
sofiile mărunte. sunt responsabil cu
lipsa morții și cred că aș putea să o
duc o lungă perioadă așa. sunt mai
fălcos, dar asta pentru că îmi plac
mult dulciurile când mă gândesc la tine.
bine, eu nu mă gândesc la tine
doar mănânc dulciuri, dar e drept
că metaforele și jocurile astea de
cuvinte te-au atras întotdeauna. nu?
de fapt nici nu mănânc dulciuri
ci doar mă gândesc la tine și
la ce ai vrut să-mi spui când nu
mi-ai spus nimic. de fapt eu nici
nu mă gândesc, nici nu mănânc
și nici măcar nu sunt mai fălcos.
și dacă sunt e pentru că așa a fost să fie.

Niciun comentariu :